Ako nakupovať
FORMY NÁKUPU
Nákup v našom e-shope je úplne jednoduchý.
Nakupovať v našom obchode môžete:
-cez náš e-shop: www.zenco.sk
-telefonicky: +421 911 836 904
-emailom: info@zencomarket.sk
AKO CELÝ NÁKUPNÝ PROCES PREBIEHA
Nákup v našom e-shope ZENCO.sk sa dá zhrnúť do 7 základných krokov.
- KROK - VÝBER TOVARU
Vyberte si produkt, o ktorý máte záujem.
Na vloženie tovaru do košíka si stačí zvoliť variant vône a kliknúť na tlačidlo „DO KOŠÍKA“. Ak máte záujem o väčšie množstvo rovnakého tovaru, upravte počet priamo v nákupnom košíku.
Ak potrebujete doplniť informácie alebo poradiť s výberom, neváhajte nás kontaktovať. Radi Vám pomôžeme a poradíme.
- KROK - NÁKUPNÝ KOŠÍK
Po výbere tovaru sa dostanete do vášho Nákupného košíka, v ktorom môžete:
-skontrolovať Vami vybraný tovar
-skontrolovať cenu za jednotku tovaru
-zmeniť vybrané množstvo
-uplatniť zľavový kód
- KROK - PLATBA A DOPRAVA
Po výbere tovaru a jeho množstva je potrebné zvoliť spôsob platby a doručenia.
- KROK - INFORMÁCIE O VÁS
Po výbere spôsobu dopravy a platby je potrebné vyplniť údaje na doručenie vašej objednávky.
Ponúkame dve možnosti nákupu:
-s registráciou - ak ste už zaregistrovaný, stačí sa prihlásiť.
-bez registrácie.
Tovar si môžete nechať poslať na inú adresu alebo zakúpiť na firmu.
Pri zadávaní údajov si môžete vybrať možnosť nechať si zasielať novinky - newsletter. Na email, ktorý uvediete v objednávke, Vám maximálne 1x mesačne pošleme naše novinky a akčné ponuky. Budete tak mať prehľad o akciách a nových produktoch v našej ponuke vždy ako jedni z prvých! Túto možnosť si môžu vybrať ako registrovaní, tak aj neregistrovaní zákazníci.
- KROK - Kontrola, úprava a odoslanie objednávky
Po odoslaní objednávky Vám je na email automaticky odoslaný prehľad uskutočnenej objednávky, ktorý Vám slúži zároveň ako kontrola aj potvrdenie objednávky. Dbajte preto na zvýšenú pozornosť pri zadaní e-mailu. Ak je email v objednávke v poriadku a napriek tomu Vám potvrdenie objednávky neprišlo, kontaktujte nás.
- KROK - INFORMÁCIE O EXPEDÍCII/VYZDVIHNUTÍ ZÁSIELKY
Dodacia lehota je upresnená pri každom výrobku a je denne aktualizovaná. Tovar, ktorý je skladom expedujeme do 24 hodín. Pokiaľ nie je tovar skladom, budete informovaný o možnom termíne dodania.
Emailom Vám príde informácia o expedovaní tovaru prepravcovi/pripravení na vyzdvihnutie na odbernom mieste.
V deň vyexpedovania zásielky Vám zašleme informatívny mail s číslom zásielky a kontaktnými údajmi na zásielkovú službu. Zásielková služba bude mať k dispozícii Vaše tel. číslo pre prípad nezastihnutia na danej adrese. Poprípade nechá vo Vašej schránke oznámenie o uložení zásielky na regionálnom depe.
Telefonicky si môžete objednať opätovné doručenie na miesto a v čase (medzi 9-16 hod.), ktorý si s pracovníkmi zásielkovej služby dohodnete. Toto druhé doručenie je zdarma. Prípadne si môžete tovar odobrať aj na Vašom regionálnom depe zásielkovej spoločnosti.
V prípade, že v nami avizovaný deň nedodá zásielková služba tovar na Vašu adresu a nenechá ani oznámenie o uložení zásielky vo Vašej schránke, neváhajte nás kontaktovať, popr. informovať sa priamo v zásielkovej službe.
Termín dodania Vám potvrdzujeme v momente, keď zásielka opustí našu expedíciu a je teda pevný!
- KROK - PREVZATIE OBJEDNANÉHO TOVARU
V dohodnutom termíne je treba tovar vyzdvihnúť. Ak nie ste s produktom spokojní, je možné ho bez udania dôvodu do 14 dní vrátiť.
Ak neprevezme kupujúci predmet plnenia z dôvodov ležiacich na jeho strane (napr. zruší objednávku v prípade, keď je tovar už odoslaný, nie je aj napriek dohodnutý termín prítomná kupujúcim určená osoba alebo nie je schopný uhradiť kúpnu cenu atď.), znáša kupujúci náklady na dopravu alebo spojené s opakovaným dodaním v plnej výške.